Wij proberen onze website en werkwijze zo eenvoudig mogelijk te houden.
Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan nooit om contact met ons op te nemen.

Wanneer u nog een vraag hebt die hier niet beantwoord wordt, kunt u deze aan ons stellen via het contactformulier. Maar u mag ons ook bellen op 0031 (0)6 165 059 94.


  • Hoe boek ik mijn vakantie?

    U kunt uw vakantie boeken door naar de campingpagina te gaan van uw keuze. Aan de rechterkant ziet u de beschikbaarheidskalender. U zoekt de datum op en klikt vervolgens op de prijs. U komt nu automatisch in het reserveringsformulier. Nadat u alles heeft ingevuld verzend u uw reservering. Let op, zodra u op verzenden heeft geklikt is de reservering defintief. Zodra wij uw reservering hebben ontvangt u per mail de bevestiging van uw reservering. Dit is tevens uw huurnota.

    Wanneer u op een andere dag wilt aankomen of vertrekken neemt u dan even contact met ons op. Wij bespreken dan de mogelijkheden met u.

  • Wanneer moet ik betalen voor mijn vakantie?

    Nadat u uw reservering heeft geplaatst krijgt u van ons uw huurnota toegestuurd. De aanbetaling bedraagt 25% van de huursom met een minimum van € 100,-. De restbetaling zien wij graag uiterlijk 2 maanden voor vertrek bijgeschreven.

  • Zijn er bij mijn boeking nog bijkomende kosten?

    U betaalt de huurprijs zoals we die afspreken, hier komt nog € 36,50 aan reserveringskosten bij. De enige extra verplichte kosten zijn voor de eindschoonmaak en de toeristenbelasting. U kunt deze kosten op de prijzenpagina bekijken.

    De huurprijs is inclusief airco.

    Bij aankomst betaalt u borg aan de receptie. U kunt deze ook op de prijzenpagina bekijken.

  • Wanneer krijg ik mijn reisdocumenten toegestuurd?

    Zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen sturen wij u de reisdocumenten per mail toe. Houdt u er rekening mee dat het enige dagen kost om uw betaling te verwerken. 

    Om te voorkomen dat deze mail in uw Spam map terecht komt raden wij u aan ons email adres aan te merken als 'veilige afzender'.

  • Ik heb wel betaald, maar nog niet mijn reisdocumenten gekregen... Hoe kan dit?

    Heeft u de volledige huursom voldaan, maar nog niet uw reisdocumenten ontvangen? Dan kan het zijn dat de mail die wij u gestuurd hebben met uw reisdocumenten in uw Spam map terecht is gekomen.

    De reisdocumenten worden na 31 maart verzonden. Indien u voor die tijd uw restbetaling heeft voldaan dan kunt u de reisdocumenten vanaf 31 maart verwachten.

  • Waarom moet ik een nachtregister invullen?

    Om uw aankomst en het inchecken op de camping na een lange en wellicht vermoeiende reis soepel te laten verlopen, vragen wij u thuis alvast het nachtregister in te vullen. 
    De receptie heeft deze gegevens van u nodig. Thuis invullen is een snellere incheck, prettig voor u, de mensen na u, maar ook voor de receptie. Fijn als u meewerkt hierin :)

  • Ik zou graag eerder dan 16.00 uur willen inchecken. Is dat mogelijk?

    Het is helaas niet mogelijk om eerder dan 16 uur in te checken. Wanneer u eerder op de camping bent trekt u dan een nummertje uit het apparaat dat bij de receptie hangt. Om 16 uur komt u dan terug, er wordt dan op volgorde ingecheckt.

  • Ik ga met het vliegtuig. Hoe kan ik het beste met het openbaar vervoer van de luchthaven naar de camping komen?

    Vanaf de luchthaven (Malpensa of Bergamo) neemt u de shuttlebus naar het station in Milaan. Vandaar neemt u de trein naar Lugano. Vandaar met de bus nummer 2 naar Cassarate.

    Daar stapt u uit, dit is bij het zwembad. Tegenover het zwembad is de bushalte naar Menaggio, dit is bus C12. U kunt de buschauffeur vragen of hij u een seintje van uitstappen wil geven. De buschauffeur zal geen engels spreken, maar als u duidelijk 'Menaggio' uitspreken of even opschrijft dan lukt het wel.

    In Porlezza stapt u uit. Het is dan nog wel een 2 km. nog naar de camping toe.

    Het is wel te doen om met het openbaar vervoer vanaf de luchthaven naar camping International te reizen, maar het is comfortabeler om op de luchthaven een auto te huren. Dit valt vaak ook mee in prijs en het is prettig om ter plaatse een auto te hebben. Zo kunt u ook nog wat van de mooie omgeving bekijken. 

  • Ik wil met de trein naar camping Internationl reizen. Is dit mogelijk? 

    Vanuit Nederland neemt u de trein naar Lugano. Vandaar met de bus nummer 2 naar Cassarate.
    Daar stapt u uit, dit is bij het zwembad. Tegenover het zwembad is de bushalte naar Menaggio, dit is bus C12.
    Deze neemt u, u stapt uit in Porlezza bij de boulevard. Het is dan nog ongeveer 2 kilometer lopen naar de camping.

  • Kan ik gebruik maken van internet op deze camping?

    Nee, op de camping is geen Wifi netwerk meer aanwezig. Sinds 2017 zijn de roamingkosten in de Europese Unie afgeschaft. 
    Dit betekent dat u uw eigen bundel zonder extra kosten tijdens uw vakantie kunt gebruiken. Leest u voor uw vertrek de informatie op de site van uw profider.

  • Mag er in het chalet of stacaravan gerookt worden?

    Wij willen onze vakantie accommodaties graag rookvrij houden en verzoeken u vriendelijk verzoeken buiten te roken. In de chalets en de stacaravans is een asbak aanwezig. Wilt u deze asbak gebruiken en niet uw peuken op de grond gooien?

  • Kunnen we de hond of andere huisdieren meenemen?

    In het chalet Como is uw hond welkom. De overige chalets en stacaravans zijn huisdiervrij. Wij vragen u om uw huisdier niet op de bedden en banken te laten.
    Voor uw huisdier geldt een toeslag van € 20,00 per verblijf.

  • Is er in het huisje een campingbedje en een kinderstoel aanwezig?

    In het chalet Leano en de stacaravan Lugano is een opvouwbaar campingbedje en een kinderstoel aanwezig. Het campingbedje heeft een standaard rolmatrasje. Dit is vrij dun, u kunt ervoor kiezen om een opvouwbaar matrasje mee te nemen hiervoor.

    In de stacaravan Lugano ligt het bedje en de stoel in de ruimte onder de bank in de woonkamer. In het chalet Leano vindt u deze onder het bed in de kinderslaapkamer. 

    In het chalet Trieste is GEEN campingbedje en kinderstoel aanwezig!

    Wij verzoeken u bij vertrek deze hier SCHOON weer terug te leggen. Alleen dan kunnen wij deze service gratis aan blijven bieden. Het kan zijn dat degene voor u dit niet heeft gedaan. Hier is geen controle op, wij verhuren op basis van vertrouwen. Wij vinden dit erg vervelend, maar wij verzoeken u toch om dit bij vertrek zelf wel te doen. Alvast hartelijk dank!

Copyright ©2012 | Alle rechten voorbehouden | BreeVerhuur
Anneke den Breejen | Loenensestraat 179, 2574 RL Den Haag